Början

Jag har idag fått mitt projektarbete godkänt. Det är underbara nyheter!
Jag började igår att skriva början på min bok. Jag har tänkt att börja med lite om min bakgrund och var jag står idag. Jag tror att det blir intressantare att läsa en hälsodagbok om den börjar personligt och öppet. Jag ska försöka skriva så uppriktigt som möjligt och förhoppningsvis inte dölja allt för mycket. Det kommer att bli en stor mental träning att skriva om känslor och tankar på med öppet sätt. Jag talar sällan om känslor och nu ska jag skriva ner både tankar och känslor och sedan låta andra läsa det. Projektarbetet kommer att bli en stor utmaning för mig.
Jag har funderat över layouten på min bok. Jag är inte säker på hur jag vill att den ska se ut. Jag har nu skrivit både för hand och på dator. Egentligen tycker jag att det vore tuffare med handskriven text i boken, men i så fall behöver texten vara väldigt tydlig och jag har själv en ganska svårläst stil i skrift. Jag ska fundera vidare över detta.
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0