Inledningen

Nu har jag skrivit kladden på min inledning, jag är nöjd. Den är mörk och bitter. Första sidorna i en bok brukar vara avgörande över om man kommer att fortsätta läsa eller inte. Även om de säger att man ska ge det lite tid att komma in i en bok. Målet av läsare är ungdomar som grävt ner sig i mörka tankar, och att börja boken med just mörka tankar hoppas jag ska ge effekt. Om personen som läser är deppig och uppslukad utav sig själv så är det svårare att koncentrera sig på en historia om någon eller något annat. Jag personligen behövde känna igen mig i texten för att orka läsa när jag var som deppigast. Förhoppningsvis så kommer mina läsare att känna igen något i inledningen och på så sätt få lust att läsa vidare.
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0