18 januari, efter mötet

Okej, nu har det det inträffat lite förändringar! Jag och Helena har diskuterat mina funderingar som jag har haft det senaste om att inte tiden räcker till eftersom jag behöver få lite större avstånd från händelserna som jag skriver om. Det är lättre att reflektera över historian om jag ger mig mer tid att tänka över det.
Vi diskuterade också min oro över att skriva så pass privat. Så jag har nu beslutat att uttrycka mina budskap i form av att måla en akrylmålning. Jag ska senare idag gå och kolla efter bra dukar. Jag har tre tavlor hemma som jag eventuellt ska testmåla på under de la gardie open imorgon. Det beror på om jag hinner läsa på om symboler och planera upp hur jag ska få fram mitt budskap i målningen. Jag ska måla i en surrealistisk stil och låna lite böcker om surrealism på biblioteket så fort jag hittar mitt lånekort.
Jag ska fortsätta att skriva på min bok men eftersom det inte kommer att bli en slutproduktion så ska mitt resultat bli min målning som symboliserar projektet som jag arbetar på. Texterna ska jag lägga upp på ett snyggt sätt. Jag ska visa upp mina texter i samband med målningen som redovisningen. Texterna är alltså fortfarande projektet men eftersom det tar så pass mycket längre tid att skriva en bok om livet och att få fram vad jag vill och rikta mig till människor med liknande problem så behöver jag mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0